Tema: Re: laminatas VS parketlentes
Autorius: aiva
Data: 2010-10-27 20:34:05
pas mus visur sildomos grindys. sprendimai del dangu ejo tokia eiga.
II a.:  dvisluoksnis parketas, del kainos visgi perieta prie laminato,
pasvarscius surizikuota ir suklijuotas kamstis.
I a:  dvisluoksnis parketas, velgi palyginus kainas surizikuota ir
suklijuotas masyvo parketas.
laukiam pirmos ziemos - bus matyt, kiek pasiteisino-nepasiteisimo del
siluminiu savybiu. na o praktiskumas, devejimasisi ir kiti niuansai manau
islis tik per keleta metu.

aiva