Tema: Re: laminatas VS parketlentes
Autorius: bigT
Data: 2010-10-27 21:52:05
Pas mus vien sildomos grindys. 1a 40% dvisluoksnis parketas ir 60% plyteles.
2a 90% dvisluoksnis parketas ir 10% plyteles. Negaliu pasakyt ar zenkliai
varza dvisluoksnio didesne nei plyteliu. Sildo tiek 1a tiek ir 2a. Kazkokio
blogumo nepastebeda visiskai. Grindys nei vaiksto, nei tarpai atsiranda, nei
dar kas. Naturaliai devisi ir tiek. Dvisluoksnis visur klijuotas prie
betono. Siemet bus 4 ziema. Minusas tik jog pasirinkom tamsias, matosi visos
dulkes/siuksles.