Tema: Re: namas-karkasinis,skydinis ar murinis?
Autorius: bzik
Data: 2010-10-21 08:44:03
gal jau atsipeikekim is sitmeciu fantaziju, kaip musu vaikai ir anukai gyvens musu namuose. Pirmai progai pasitaikius jie kraustysis lauk ir visame reikale galutiniu rezultatu bus uz kiek pats ar tavo vaikai gales parduot si nama po x metu. Matant parduodamus 20-30m. senumo namus kazkodel labiau norisi statyt savo. Todel esu beveik tikras, kad po panasaus laiko periodo bus ziurima i dabartini moderna.