Tema: Re: namas-karkasinis,skydinis ar murinis?
Autorius: dz
Data: 2010-10-19 23:19:35
Su salyga kad pas mane pirmas aukstas murinis, o antras karkasas imho kitas
namas jei butu tai TIK muras. 2 auskta praktiskai staciau pas tai kaip
kazkas minejo labai daug vietu kur gali pridaryt broko, reik daug
knisaliotis, kad tvarkingai padaryt...
imho tavo namas:
1 auksto jei sklypo dydis leidzia ir pakankai normali panorama per langus
pamatai belekokie arba priklausomai nuo grunto salygu
ant kazkokiu poliu imho - nesamone, 30 - 40 cm nuo zemes max
sienos - blokeliai, pvz akytbetonio
lauko apdaila - vata + klinkeris, jei biudzetas nenesa tai puta su
atitinkamu apdirbimu
vidaus apdaila -  tinkas kalkinis
perdanga -  medine ir kaip kazkas minejo su salta palepe
stogas - siferis, mazu lapu - atrodo vos ne kaip cerpes
sildymas tai jau cia kita tema priklausnati nuo daug aplinkybiu ir poreikiu

--
www.rees.lt