Tema: Re: namas-karkasinis,skydinis ar murinis?
Autorius: bzik
Data: 2010-10-19 16:20:39
bet juk niekas nesako, kad zemi pamatai - taisykle. Man patogumo prasme tai privalumas. Ir savo sklypo reljefe galeciau tai realizuot be pavojaus buti uztvindytu, nors si pavasari gera savaite per mano kiema liejosi upelis is keliu auksciau esanciu sklypu.  Kitam reikia bajoriskai uzlipt laiptais i tam tikra auksti ir is ten i pasauli zvelgt.