Tema: Re: truputi detaliau papasakosiu :)
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-09-23 14:00:40
na 20 30 aš čia parašiau iš lempos - realiai reik skaičiuot.

o niex dorai nepaaiškina nes kiekvienam iš naujo reik aiškinti o pelno didelio nėra...
o info tikrai yra tik reik paieškot
tokios firmos kaip Danfoss, Oventrop, Tour Anderson ir kt mažiau žinomos
turi išdirbę schemas, ir ne vieną tinkamą tiek individualios apskaitos
atveju tiek radiatoriaus keitimui tiek pilnai namo renovacijai.

sutinku 100% su tavo teigimu kd viskas per biurokratiją, bet be jos neapseisi
nes šiuo atveju kiekvienas butas su savo norais interjeru, samoningumi ir tt.

+ efektas jaučiamas kai tvarkosi visas namas o net ne atskiri stovai ar radiatoriai
čia kaip kova su vėjo malūnais.