Tema: Re: Del radiatoriu pajungimo - reguliatorius
Autorius: dar
Data: 2010-09-22 21:29:05
5 aukstu namas,  5 butai, mano virsutinis butas, ir nori pasakyti kad sunku
viena stova subalansuot?
katilinej sumontuota automatika, i stova paduoda pvz 70laipsniu, ir kaip
pagal jus stova ishbalansuosi?
grizta apie +50, automatika automatishkai pasildo iki 70 ir pucia vel i
visrshu.
jei pasigilinsi kaip veikia balansavimas, tai gali net paduodama ir griztama
sukeliojant ant radiatoriu subalansuot 5 radiatoriu zieda uzsimerkes.
sitie balansiniai daugiau buvo reikalingi kai viskas ant termofikato
temperaturos ejo (LTSR)