Tema: Re: Del radiatoriu pajungimo - reguliatorius
Autorius: dar
Data: 2010-09-22 10:28:24
gali pradziai aiskintis su  siluma tiekiancia bendrove, gal projekto kokio
paprashyti....

as tai ishmechiau ta ventili, kuris buo visihkai uzrudyjes,  ir idejau
elementaru ventili ant to vamzdzio tarp paduodamo ir griztamo,
atsukau daugiau nei puse ir gerai, nei man per karshta ir kaimynam gerai :)
o del selgio cia reguliavimu kas kalba, tai sunku pasakyti ar teisus, bet
jei mazgas renovuotas, automatika slegi reguliuoja ir px

"AO" <nera@mail.lt> parašė naujienų news:i7c3gs$dlp$1@trimpas.omnitel.net...