Tema: Re: Q: efektyvus darbo rubai
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-22 15:40:55
ziuriu likimo brolis :)
Praejusia ziema isbandziau buda, kad vos tik pajauti, kad darosi silta iskarto sluoksni nusivelki. Labai svarbu nepaveluoti, kad nepradetum prakaituoti. Kai tik baigiu darba iskarto uzsimetu ant virsaus, kad perdaug neatsalti. Tai visai sekmingai veike praleidziant po visa diena lauke praejusios ziemos saltame ore. Dar isigyjau apatinius isnetetinius ten tipo nuvedancius dregme, nezinau ar psihologiskai suveike ar kaip, bet atrodo su jais silciau :) Mokejau nedaug gal apie 20 lt.

O va si savaitgali taip jau nepasiseke, nors ir nebuvau susiles ir nebuvo pojucio kad vejas perpute, na veinu zodziu jauciausi puikiai, o va vakare skaudanti gerkle ir nedrbinga savaites pradzia. Pasiklausinejus aplinkui tokiu daug, tad kaip sarlatanas itariu, kad cia koks virusas :)

T:)