Tema: Re: Q: efektyvus darbo rubai
Autorius: Arj
Data: 2010-09-22 14:27:19
nea, dazniau dirbk ir priprasi prie salto oro :)

Tevukas, daug metu pradirbes laukuose, sako nieko nera geriau uz paprasta brezentini lietpalti (vadina jis juos
"zimagorsko") - paprastas, zalio brezento. Per ji  ir kazkiek  kvepuoja,  jis saip kaip ir dzinsai - perlyjamas, bet jei
lietus smulkus - perlyja negreit + isdziuti po to lauke imanoma, o jei smarkus - vis tiek begsi sleptis, nedirbsi kai
pila kaip is kibiro :)
Nuo saves - tinkliniai marskiniai yra labai zjb, del antro varianto - nebandziau