Tema: Re: Q: efektyvus darbo rubai
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-22 15:06:23
news:i7clho$da1$1@trimpas.omnitel.net...
> Krenksciu apsisnargliojes ir galvoju ka toliau daryt :)
> Esu silumamegis. Rimciau lauke dirbant nori nenori prakaituoji. Sylant
> pradedi mazint drabuziu. Buna kapstais ilgiau ir oro temperatura ar vejas
> pradeda vesint.
> Iki siol devedavau koki nors kombinezona ar siaip bebaigiamus sutrint
> eilinius drabuzius. Ant kuno medvilniniai marskineliai. Patirtis rodo, kad
> tai ne pats tinkamiausias derinys.
> Galvoju gal isleist viena kita desimti Lt ir isigyt kazka praktiskesnio.
> Akis uzkliuvo uz:
> [...]
1. Kai anksčiau dirbau su AAP priemonėmis, man patiko Engel gaminiai, pvz. :
http://www.workzone.dk/Default.aspx?ID=794&GroupID=GROUP308
Tik gali nepatikti kainos, bet to verti. Ten kur daugiausia trinasi -
panaudota Cordura medžiaga, gera medžiagos sudėtis (nors ir 65 proc.
poliesterio, bet jis paveltas ir todėl maloniai dėvisi ant kūno) ir audinio
storis. Patiko ir jų naudojamas specialius audimas/padengimas, kurio dėka
vanduo ir pan. tiesiog nubėga nuo drabužio.
Dar panašius drabužius gali pasiūlyti www.siampeksas.lt (Delta Plus
gaminiai), www.aap.lt (Sabelijos prekyba)
2. Manau, tavo didžiausia bėda, kaip suprantu, dirbi aktyviai, o
viršų-striukę naudoji nekvėpuojančią. Nusipirk gerą darbinę kvėpuojančią (su
membrana) striukę ir didžiąja dalimi problema turėtų išsispręsti.