Tema: Re: islinko palanges
Autorius: neklausiu
Data: 2010-09-22 00:13:49
"Arturas | www.langucentras.lt" <arturas@langucentras.lt> wrote in message
news:i7b415$qeu$1@trimpas.omnitel.net...
> bulSHIT
> trumpai ir aishkiai apie poliservis shemutes montavimui
> ypac kai perka kokius aluplasT B klases profilius su gofruota skardele
> vietoj armuotes
>
> panashu i ferari liBDuka ant kapoto  dachios
>
> nu :)
langus as mastau pirkti A klases, tik kurie cia yra A (veka, rehau,
inoutic)?
kokio velnio veka 40% brangesne uz rehau? Bent jau tokie atsakymai siai
dienai.
per metus cia pabrango ar kaip?

Nori pasakyti, kad:
a) montazines putos neigeria dregmes ir nesubyra po 5 m. musu pajurio
klimato
b)difuzines juostos yra nereikalingos del priezasties (a)
c) garui nepralaidi juosta (aliuminio/butilo) yra  nereikalinga ir garai
niekaip neisiskverbs i montazines putas del (a)
?

teks man laukti kokius 5-10 kad suzinociau atsakyma.