Tema: Re: islinko palanges
Autorius: neklausiu
Data: 2010-09-21 22:54:02
"dz" <zigelis@gmail.com> wrote in message
news:i7a1iv$8cs$1@trimpas.omnitel.net...
> man patinka sitas vebas
> http://www.poliservis.lt/index.php?p=produktai&s=4&k=20&m=22

As kaip tik darau "konkursa apklausos budu" savo namui dabar. Ir siandien
vienas "dalyvis" paskambino, as jo klausiu o ko jus brangiausiai cia siulot,
kuo jus ypatingi ir koks jusu tas metalas jusu profilyje, tai sako, kad
jokio skirtumo kokia profilio forma, kvadratine, trikampe ar kokia kita.
Gerai sakau, o gal jus montuosit kaip linke auksciau parasyta. Numyke, kad
taip nebutina daryti, tipo nepriklijuosi tos difuzines juostos prie medinio
bruselio :-) Nesupratau bajerio, ka jis norejo tuo pasakyti, nors sake, kad
dirba ar tai ne 15metu.
Va tokios va "rimtu" firmu nuomones.