Tema: Re: išlinko palangės
Autorius: Vaidas
Data: 2010-09-21 13:02:58
Gal yra kur nors aprašyta kaip montuoti plastikinius langus, kokias
medžiagas naudoti sandarinimui ir išvis ką dar galima padaryti su jau
sumontuotais langais?
Montuotojus prisišaukti gal ir pavyks, tačiau, esu tikras, jie ateisi ir
sakys "aa, tai čia patinkuok tą tarpelį ir viskas bus ok". Tad ir
norėtųsi labiau apsišviesti.

Vaidas