Tema: Re: Ledu jungimas
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-08 21:10:37
man regis jus truputi nekaip viens kita suprantate per savokas :) nes is
sono skaitant ir viens ir kitas teisus tik ziurint kaip suprasi
ishsireishkimus..
na bet tiek to, nesipeshkit

beje del parametru issibarstymo - jei led'us naudoti kaip apsvietimo o ne
indikacijos elementus - t.y. arti ju maksimaliu sviesumo (jei nori - skaityk
sroves) parametru, tai issibarstymo akimi nepastebesi kad ir kaip noredamas
(na nebent koki liuksometra issitrauksi. o jei pasidarysi sviesumo valdyma,
tai issibarstymas bus labai gerai pastebimas ties mazom srovem (jei nori
skaityk - svietimu).
del jungimo lygiagreciai/nuosekliai - gali kaip nori jungti _gerai pamastes_
arba tingedamas konstruoti kaip priklauso. jei kuris isreiksit nora tai
pafotkinsiu savo superduper lempos projektuka - ~200 dioduku sujungti
lygiagreciai grupemis po 6 vnt sujungtus nuosekliai (xz ar supratot, na
tikiuosi) ir tas ukis pajungtas prie reguliuojamo _itampos_  saltinio. tai
kaip minejau viskas grazu kol nenusuki sviesumo iki minimumo - tada
isryskeja parametru issibarstymas, taciau tai man i pliusa, nes dar geresni
efekta duoda - zvaigzdeto dangaus :P

A.