Tema: Re: Ledu jungimas
Autorius: Uredija
Data: 2010-09-03 13:33:06
Jei dijodai palaidi reikia skaiciuoti. Galima ir taip ir taip pajungt.
Svarbiausia kad jie nesudegtu. Skaiciavimui pades omo desnis ir grandiniu
teorija. Prieš niolika metu pirmam KTU kurse tuos dalykus mokino. As
jungciau lygiagreciai, o jei ju itampos skirias tai nuosekliai prijunkciau
varzas, taip islygindamas itampos kritima ant pacio diodo. Lygiagrecio
jungimo privalumas: sugedus vienam kiti svies. Pajungus nuosekliai turesi
galvos skausma issiaiskint kuri is diodu reikia pakeisti vienam is ju
sugedus, o gali buti atveju kai visi gali sugesti.