Tema: Re: su kuo nuvalyti sudziuvusias montavimo putas?
Autorius: aiva
Data: 2010-09-02 21:47:40
aliuminiu langus paprastai kausto is isorines puses. tai jei isore gal
geriausiai tiesiog "pakenteti" kol ta puta suirs pati, nes bet koks
mechaninis ir/arba cheminis valymas pazeis rema.
konkreciai pas mane pietineje puseje su nedidele pagalba (pora kartu per
sezona nubraukdavau apirusi pavirsiu) saule ir kiti atmosferiniai reiskiniai
putas "suvalge" per 1-2 sezonus, siaureje, per 3-4 sezonus.

aiva