Tema: Re: su kuo nuvalyti sudžiūvusias montavimo putas?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-09-02 07:57:27
Nuo dažyto aliuminio putų IMHO niekaip nenuvalysi nepažeisdamas dažų.
Montavimo putas gali valyti acetonu, 646, bet jie taip pat sėkmingai tirpdo
kitus dažus. Pabandyk kamputyje rėmą patrinti su acetonu, ar 646 ir žiūrėk
kaip jis reaguos, jei skudurėlis nusidažys lango rėmo dažų spalva, mesk iš
galvos mintį apie putų šalinimą skiedikliais. Soudalas itariu yra bearomačių
tirpiklių mišinys su monoethaloaminu. Gal pabandyk atsargiai su britvute
paskusti putas, vėliau papoliruosi tą rėmą. Sėkmės