Tema: Re: Dėl drenažo
Autorius: bzik
Data: 2010-08-30 15:03:26
pas mane gruntinis zemiau drenazo, todel po gero lietaus kelias dienas drenazas veikia ir kiemo pavirsius (taip pat iki galo neirengtas) sauseja pora dienu. Todel man ribot lietaus poveikio nera prasmes.
Nezinau kiek pasiteisins, bet nuogrindai po skalda panaudojau guttabeta membrana. Pagal dok. ja galim klot horizontaliai. Fiziskai tikrai stipri. Padariau nuolydi link drenazo (jis per ~1,2m nuo pamato) ir isvyniojau rulona, kampuose darydamas persidengimus ir kontroliuodamas nuolydzius.