Tema: Re: Dėl drenažo
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-27 17:46:03
Parasysiu irgi is praktikos, nes pas mane 1,5 m gylyje plaukiantis plavunas,
nuolatinis vandens lygis, o zemiau molis.
Visu pirma slanga su geotekstile principe yra blogis, nes labai jau letai
geria vandeni. SSSS D50 slanga kainuoja apie 7-8 LT, o su kokosu apie 10LT,
Sanistale su kokosu apie 6 LT. Ant slangos pyliau zvyro sluoskni. Tankinimui
supyliau apie 3m3 vandens. Nespejau pilt-kokosas viska isgere. Taigi is
praktikos. Toliau. Dristu prietarauti auksciau esanciam paveiksliukui su
rusiskais uzrasais. Virsutinis sluoksnis 30-40 cm turi buti gerai suplaktas
molis. Mano atveju nebuvo galimybes vibruoti su technika, tai vibravau su
botais pildamas po 5 cm molio ir trypdamas. Darbas pragariskas. Bet
drenazine slanga turi surinkti drenazini vandeni, o ne pavirsini nuo lietaus
ar lietvamzdziu. Buvo panaudotos Palemono nedegtos molines plytos, kurios
buvo sukrautos prie pat pamato, supiltos vandeniu ir uzmindziotos.
Virsutinis sluoksnis apie 10-15 cm gali buti bet koks - zvyras, sklada -
priklausomai nuo planuojamo aplinkos tvarkymo budo. Bet svarbiausia uzdaryti
vandeniui kelia is virsaus, irengti nuogrinda kuo toliau nuo namo.