Tema: Re: Dėl drenažo
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-30 14:53:04
Jus abu teisus, bet man iki aplinkos tvarkymo dar labai toli. Auksti gruntiniai vandenys.
Kritinis kanalizacijos aukstis. Zinoma, kad planuoju atskyrai nuvesti lietaus vandeni. Bet
mano nuomone gruntiniai vandenys jie tegul ir lieka gruntiniai. Ju kiekis pastovus. O
lietus kai palyja, ypac paskutiniu metu, tai gali ir paskandinti. Be to, pagal senoliu
isminti, visada prie namo pamato budavo suplaktas molis ir nuogrinda. Atkasant pamata
viska sugadinau. Irengiau drenaza, apsiltinau rusi. Ir po tam tikru apmastymu priejau
isvados, kad duobe uzpilti skalda arba zvyru butu neteisingas sprendimas. Pyliau zvyra tik
keliasdesimt centimetru ant slangos. Toliau sutankintas molis.

"bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:i5g2i1$30u$1@trimpas.omnitel.net...
> man irgi keistas toks argumentas. Juk drenazinio vandens skirtumas nuo pavirsinio
lietaus yra tik laiko tarpas, per kuri lietaus vanduo pasiekia drenaza.