Tema: Re: Tvoros mediena Vilnius
Autorius: Hanis
Data: 2010-08-27 22:14:17
na tik nereikia malt s kad neina pastatyt gaterio ir daug malku prisipjauna,
o juo labiau jei tau reikia pjaut tvorai sakykim 2m nieks nedraudzia
susipjaustyt  ta rasta kas kiek nori gateris issilanksto i 6m, gali padet
tuos 3 rastus po 2m ir ramiai sau issipjaut.Paciam man pjove 8kubus malku
gal puse kubo tebuvo po ispjovimo, viskas priklauso kas dirba ir kaip.Aisku
jei atvare numete gateri be gulsciuko is akies pastate tada ir bus tavo visi
isvardinti minusai, kas dirba normaliai nesamoniu nedaro.Sutinku su tuo kad
taip norint daryt reik kieki koki didesni pjaut, del 1-4kubu neverta gal
terstis, bet jei nori sutaupyt, o kodel gi ne.Kaip sakoma nenori kist ranku
nieko derint mokek tam kas ta padarys.