Tema: Re: Tvoros mediena Vilnius
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-24 17:14:01
kiek teko susidurti tai jie pjauna +- pagal uzsakyma ar tuo metu esnti poreiki. Manyciau paprasciau butu tau palikti uzsakyma ir ispjautu jie tau, jei kaina tinka.
O siaip jau prienu raj. yra tokia Strielciu lenpjuve. As is ju imu mediena kai ko prireikia prie namu. Tiesa as is kauno, tai nezinau ar apsimokes tau vaziuoti is vilniaus. Nesenai emiau irgi tvorai drebule 100x30 po 3 m. Tipo pamirkyta impregnante, bet kai kurios lentos jau slides, kitos su abzojais (pasirinkau atskirai kur iesjo po 1.5 svarios, tai paskaiciavo uz jas kaip po 1.5 metro), kitos truputi jau pelesiuka viduri stabelio pasigavusios. Bet man kaip kokybe nebuvo pirmoje vietoje radau ko reikejo. Paskaiciavo berods po 400 lt/m3. Neimpregnuotos (nemirkytos) dvigubo pjovimo lentos pas juo buvo lyg ir po 600 lt/m3. Bet pvz. pernai uztaikiau nusipirkti berods ar ne po 200 lt/m3 antros rusies (su abzojais) dvigubo pjovimo lentu. Lauko tulikui suejo beveik be liekanu :)

T:)