Tema: Re: Tvoros mediena Vilnius
Autorius: eimaz
Data: 2010-08-25 16:03:21
man tie patys is Adolitos patare nuspirkti toki speti metaliniais virbais,
skirta gal metalo sveitimui ar pan, senukuose radau po 3Lt berods. tai pries
impregnuojant as jas nusveiciau, tai atrodo tikrai liux, is toli isvis
nesimato, kad neobliuotos. dideliu atsilaupimu ir nebuvo, o tas sepetys
nueme mazesnius siurkstumus.