Tema: Re: gyventoju turto draudimas
Autorius: eimaz
Data: 2010-08-11 23:46:15
jei rasi kur pigiau gali pereiti ir oficialiai: apsidraudi kitoj kompanijoj,
nunesi nauja draudima i banka ir nutraukineji senaji. senojo nutraukti tau
niekas negali uzdrausti. tik tiesiog, jei bankas pagaus tave, kad tu niekur
nesi apsidraudes, gali pagal sutarti isstatyt bauda ir viskas.
cia kaip ir su lizinginem auto, kasko yra privalomas, bet ar visi saziningai
visam laikotarpiui ir draudzia?:) patys neseniai nusvilom. kas metus
nepristatydavom lizingui kasko sutarciu, nors ir drausdavom... kai lizingas
isstate 5000Lt bauda, greitai surinkom lizingo sutartis ir pristatem...
bauda aisku panaikino.