Tema: Re: gyventoju turto draudimas
Autorius: trans
Data: 2010-08-10 18:12:48
analogiskai, pries 10metu emiau paskola bustui, turejau pasirasyt busto
draudimo sutarti visam paskolos laikotarpiui su kasmetine imoka. Per ta
laika draudimas rinkoje atpigo ir salygos pagerejo stipriai, tai
nusprendziau nemoket, atejo pora skaitinanciu laisku susimoket, po to atejo
laiskas kad sutartis nutraukiama ir saskaita uz 3men su grasinimu perduot
anstoliams, ta saskaita iskart apmokejau. Viskas vyko automatiskai, jokiu
kontaktu, jokiu skambuciu. Dabar kitas galvos skausmas rast laiko pasidomet
ir paciam apsidraust busta ir taip jau pora metu :)