Tema: Re: gyventoju turto draudimas
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-08-11 16:01:06
Bankas neturi teises reiklauti TURTO draudimo, o BUSTO (t.y. sienu stogo ir t.p) draudimas yra privalomas, nebent banko vadybininke
praziopsojo. Man jau kelinti metai paskambina ir paklausia ar yra naujas pratesimas busto draudimo.
Siaip miegot ramiau apsidraudus, juolab kad nuskaito nuo saskaitos 3 kart per metus, tai nelabai skauda. Lietuvos draudimas i SEB
pats nusiuncia polisa atnaujinta.