Tema: Re: Elektra ant medzio
Autorius: ejs
Data: 2010-07-24 13:14:01
2010.07.23 14:46, bzik rašė:
> uzuojauta. Mano uosvis tokius laidukus sugebedavo is gabalu susukiot
> ir po kilimais paslept :) Manau vienintelis budas kazka pakeist
> negriaunant jo darbo (manau tuo butu labai nepatenkintas) - mest
> issukamus saugiklius ir pastatyt nuotekio rele ir pora automatuku.

Įsukamą saugiklį gali palikt. Išmesk iš jo vinį.

Ir dar: atviras 2.5mm2 kabelis laiko 16A, kas netoli 5kW.

Iš įdomsnių matytų instaliacijų: nuo apskaitos į automatus ateina ~0.8mm
diametro varis, kokį 10 cm ilgio. Ir nieko, inveterinis suvirinimo
aparatas dirba. Dirbo net ir transformatorinis :)

--
  ejs