Tema: Re: Elektra ant medzio
Autorius: bzik
Data: 2010-07-23 13:51:43
desitmeciais stovi medinukai, kur instaliacija:
po viengubos izoliacijos monolitiniu aliuminiu detas nedegios (tarsi su asbestu) medziagos juostele ir tvirtinta su skardele.
vytas varinis daugiagyslis laidas su tarsi gumos izoliacija ir medziagine isore tvirtintas ant keramikiniu 'grybuku'
paskirstymui naudotos telefonines dezutes

Jei tai atvira instaliacija, daroma tinkamo skerspjuvio monolitiniu kabeliu su trisluoksne izoliacija tai asmeniskai nematau nieko blogo. Dar i sarva galima ivilkt, kad kokiems grauzikams maziau noretusi ragaut ar tai padarius lengviau pasimatytu. Pats tokiu budu sodyboj keiciau keliasdesimties metu kabelius. Apsaugai nuo gaisro det ivadine nuotekio rele.