Tema: Re: Elektra ant medzio
Autorius: Blinda
Data: 2010-07-23 14:01:57
Nezinau kaip Suomijoje arba senoveje buvo, bet kalbu apie plonyciu laideliu
kalima tiesiai prie medzio, kartais net vinutemis (uzlenkiant). Tame name
esanti senoji instaliacija man atrodo daug tvakingesne: nors ir monolitiniai
aliuminio laidai, bet stori ir ant tokiu grybuku. Saugikliai senoviniai
isukami.