Tema: Re: Namo foto
Autorius: Sail
Data: 2010-07-21 16:30:32
Hm, geros mintys. Namui tai 25 metai, bet kaip satytas tai nezinau.
Klausimas, kaip tuos rastus suriso.

Galima zinoma butu ispjova rastu gale vertikalia padaryt, ten isukt i
kiekvieno rasto gala po metalini strypa ir suvirint juos vertikaliai. Butu
vietoj medinio surisimo. Tada makrofleksu ta griovi uzpildyt langa istatant,

Tai, kaip supratau, darbu pasiulyt nieks negali, tik pacius langus? Ar vis
tik butu norinciu? Man uz darbus saskaitos nereikia, ir neskubu dar priedo.