Tema: Re: Namo foto
Autorius: Sail
Data: 2010-07-21 12:29:33
Tai kad chebra matmenu tiksliu dabar neturiu. Priemenej bus kazkur 190x150,
viengubas stiklas, gal but isorej priklijuoti dekoratyviniai perskyrimai,
vitrina. Kiti du darkim 180*140, stiklo paketas, vienas langas reikalingas
su atidaroma/uzdaroma orlaide ir kad pro ja uodai nelistu. Perskyrimas i dvi
dalis, viena dalis varstoma, kita ne.

Didinami langai butu tiesiog del to, kad butu daugiau sviesos ir matytusi
per langa daugiau.
Kodel i ploti nerekomenduotum, man noretusi platesniu ir didesniu. I esamus
remus deti beprasmiska, jie Alytaus gamybos, suds paskutinis.

Namas siltinamas nebus niekada, palangiu lauko galima bet nebutina, turiu
kas is skardos lanksto, vidiniu irgi galima bet nebutina.Ypatingu
reikalavimu groziui nera, kaimo namas visgi.

Visas trenksmas tame - ar kas apsiimtu pasakyti darbu kaina ir ar apsiimtu
tai padaryt? Du langus reiktu platint, viena priemenej tik pakeist 9 (ta
padaryciau ir pats, pakeist nesunku, issiima su visu remu). Noris zinoma,
kad darbus darytu langu gamintojas.

Langu kaina kaip suprantu standartas kaip ir, suderintume atskira