Tema: Re: Namo foto
Autorius: RoLBaC
Data: 2010-07-21 13:56:45
senoviniai mediniai namai dazniausiai statyti is pjautu sienoju + stogas
palepe, t.y. karkasas.
sienojai langu zonoje turi ispjovas-spynas i kurias statosi brusas neplonas
su uzkarpa. taip siena rastu susirisa ir brusas neduoda rastam klaipytis, o
virsutinis paremtas 2 apatiniu laiko apkrova is virsaus.
Dazniausiai tie langai apie 1.2m plocio budavo. Ismesti ta konstrukcija
nerekomenduodjama del sedimo ir deformaciju.
O pjauti sienoju irgi nepyragai, i moto pjukla koks 0.5 l tepalo sueina 2
langams.
Bet viskas padaroma...