Tema: Re: ar ne servitutinis keliukas gali tapti servitutiniu? (KB)
Autorius: RimasRP <rimasrp @ dtiltas.lt>
Data: 2010-05-24 18:38:03
o kaip atsiginti ukininko kuris sako kad per mano lauką jam arčiau važiuoti
iki sklypo.
Jis aiškina kad čia nuo senovės buvo padaryta kelias į laukus, nors turiu
geodezinius matavimus kur joks kelias nepažymėtas.
Lyg sutarėm kad galės važiuoti per lauko pakraštį, bet vis randam, kad per
lauką skersai išvažinėta.
Ar galima kažkaip su tuo kovot? Ar toliau sėkmingai apsodinti visą lauką
medeliais.