Tema: Re: ar ne servitutinis keliukas gali tapti servitutiniu? (KB)
Autorius: bzik
Data: 2010-05-24 13:12:11
taip, plane jis pazymetas. Zymejimas tesiasi ir uz sklypo ribu. Zodziu dabar sedziu ir laukiu kas ka pasakys :)
Vieno is sklypo savininku jo zeme net nedomina - sake nesiteike atvaziuot pasiziuret ka gauna - atsikelia 50ha ir jam idomu tik pats ha turejimo faktas. Sklypai tokioj vietoj ir bukles, kad ten galima nebent iveisinet miska. Tad didelio judejimo nesitikiu. Tik dabar turiu slagbauma ir tai kazkiek saugo nuo visokiu prasalaiciu. O jei bus servitutas - teks spyna nukabint.