Tema: Re: ar ne servitutinis keliukas gali tapti servitutiniu? (KB)
Autorius: bzik
Data: 2010-05-24 12:23:49
Valstybines zemes sklypo pirkimo-pardavimo sutartis, kurioje "zemes servitutai" - nera, "kiti aprobojimai" - nera. Su sutartimi einanciame sklypo plane jokiu specialiu zymu apart kelio nupaisymo. Pirmini projekta nubraize vietine zemetvarka, o veliau kadastrinius matavimus su koordinatem zemetvarkos skyriaus uzsakymu atliko licenzijuoto matitinko ar geodezisto imone.
Kelias realiai baigiasi ten, kur as baigiu ji sienaut. Vasara ten zole iki pazastu :) Apeliacija i tai, kad kolukio laikais ar vietiniu vaikystes prisiminimuose ten buvo praejimas/pravaziavimas. Manau pries desimtmeti jo niekas nelaike keliu, kol neatejo laikas atmatuot sklypus valstybinej zemej ir pamate, kad ju savininkams ten nera oficialaus kelio privaziuot - is vienos puses miskai, is kitos laukai. Ir vienintelis teorinis kelias eina per dabartini mano kiema.