Tema: Re: grindinis shildymas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-05 14:31:50
Labai nekritikuojant, tai siurbliu galingumo matavimas elektriniais
watais man labai panashu i koki nors elektros itampos matavima tarkim
kondensatoriais :) siaip siurblys turi charakteristika Q-h
(debitas-slegis) o watai tai jau yra antrinis parametras priklausantis
nuo variklio tipo, ir t.t. na, aisku buitinio lygio siurbliam gal ir
galima taip taikyti, bet paejus siek tiek i didesne puse tai jau
visiskai nebeatitinka......

--
MaRiUs
Kaunas