Tema: Re: grindinis shildymas
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-05-05 10:53:51
As rasiau apie grindini sildyma- max 35C paduodamas. O kai silta lauke tai
+25C. Tavo skaiciavimai tinka radiatoriniam sildymui. Galima priburti daug
skaiciavimu, tik su paprastais siurbliukais jau taip issiproporcijavo, kad
grindims 1W/1m2, radiatoriams 0,5W/1m2 siurbliuko elektrinio galingumo. Kas
pamazina- paprastai -- sala, arba turi kelti katilo paduodama, kas ziauriai
neapsimoka palyginus su 100W siurbliuko sanaudomis. Su "Stratosais" yra jau
biski kitaip, bet vistiek saves neapgausi. Jei kilpu galai bus salti, tai
turesi vel kelti paduodama.
Jei i grindis paduosi 50C tai bus radiatorinis sildymas su 200m2
radiatoriais.