Tema: Re: grindinis shildymas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-05-04 16:59:00
na jau ne - cia shyla betonas, kai ishils, pakils tau tas griztamas
cia gi ne radiatorius, o malkos tikrai per kamina nelekia..... svarbu
kad po koki laipsni kita per valanda pakiltu. trumpesniu ziedu (wc,
kordoriai, ur trumpas vamzdis) greiciau gal, bet realiai tai apie para
nuo nesildytu grindu gali kelt reiket.....
neturiu laiko skaiciuot dabar bet galeciau sumest veliau kiek kw reikia
pakelt 200m2 betono 7cm storio nuo ppvz 10c iki 25, patikek ne tiek ir
mazai......

--
MaRiUs
Kaunas