Tema: Re: ventiliacijos kaminai
Autorius: Vai
Data: 2010-03-25 22:33:07
indeklas kazkur dabar ~60lt 1m Vilniuj. Mazesniuose miesteliuose girdejau po
~40lt 1m. Cia aisku ne parduotuvinis variantas. O siaip apie schiedel kazka
jau esu girdejes negero. Nezinau bet girdejau kaip statybininkai diskutavo
apie ju trukimus. Kadangi viska variau plytom tai nesigilinau ir neklausiau.