Tema: Re: ventiliacijos kaminai
Autorius: Lokys
Data: 2010-03-25 18:31:35
man atrodos siulo nes darbas brangiau kainuoja (o gal nemoka elgtis su
siuolaikinem medziagom ir skaityti montavimo instrukciju), schiedel kamina
be problemu galima paciam susimuryti. Bet vat klausimas kiek kainuoja vienas
keraminis ventliacijos blokelis su dviem skylem
(http://www.perkistatai.lt/kaminu_sistemos/keraminiai_ventiliacijos_kanalai),
aisku darbo daugiau butu jei reikia 4 skyliu, reiktu tarpusavyje tokius du
blokelius armuoti kazkaip, bet jei kaina dvigubai mazesne pilno komplekto
nei schiedel (su schiedel maziau darbo nes yra ir 4 skyliu blokeliu) tai
kodel gi nepirkti keraminiu.