Tema: Re: Vandentiekio vamzdzio uzkasimas
Autorius: Macas
Data: 2010-03-25 15:26:49
Siais metais pas tevus prie namo uzsalo vandens ivadas, uzkastas buvo 180cm

Pasirodo isalas zymiai giliau eina po keliuku.. keliukas paprastas be zvyro
bet kaimynai vazineja kiaurus metus..

Kazkaip susigruda gruntas ir vanduo laikosi.. o ziema isala giliau :(

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4973 (20100325) __________

http://www.eset.com