Tema: Re: Vandentiekio vamzdzio uzkasimas
Autorius: Macas
Data: 2010-03-25 09:45:22
Na bobkatas niekaip nedavaziuotu nes sklypas idijotioskas :) viskas i kalna
o apacioje tvoros ir dar upelis.. o is virsaus namas..

Teks rankom.. gal zinote kiek ima dabar ''darbininkai'' tiek kur prie darbo
birzos uz vienos dienos kasima ?
Kazkada buvau nuvaziaves  sakau turiu darbo.. iskarto apspito.. kaip
pasakiau kokio iskarto pasake ... kapat nebudem :) uz jokias babkes... :)))

Tai teks paciam kapat man atrodo ....