Tema: Re: Kur nuomot Dregmes surinkeja Kaune ir koki?
Autorius: gintasma
Data: 2010-03-24 08:41:19
nu kazkokia nesamone pasakei. nezinau kaip ten su rasos tasku, bet isbandyta
praktiskai. koki menesi name laikiau dregmes surinkeja (nusipirkau uz 500
lt) kuo vesiau, tuo dregmes surenka maziau. jei prie +15 tas pats daiktas
per para kokius 3-4 litrus, tai prie +22, drasiai koki 15 ar daugiau renka.
Net instrukcijoje parasyta, kad kuo aukstesne temperatura, tuo geriau renka.