Tema: Re: Kur nuomot Dregmes surinkeja Kaune ir koki?
Autorius: eimaz
Data: 2010-03-23 23:06:26
kame jis pasake nesamone? kad ju kaina 120Lt/savaite ar kad per para
surinkdavo 6-7ltr?
naudojau pats ~savaite, kas diena isnesdavau pilna 10ltr kibira, kol nustojo
rinktis vanduo. nors atrode, kad name dregmes isvis nera, dziuvo glaistas
greit, buvau pasiemes vien tik del to, kad gavau nemokamai.

--
www.megarent.lt
Kemperių bei mikroautobusų nuoma