Tema: Re: kb!!! Norite istiklinti balkona? prashom (Jurbarkas)
Autorius: trans
Data: 2010-03-22 12:03:21
nesamone, kvapai galetu sklist tik per isjungta gartrauki, nors is esmes
jokio skirtumo nes tas daiktas juk didziausia laiko dali isjungtas. Dar
niuansas, jei langai sandarus, ijungi gartrauki, tai pro tualeto
ventiliacija gali gautis oro padavimas :) Zinoma kaimynu gartraukis ar
tualeto ventiliatorius visuomet gali tau pripust priverstiniu budu. Todel va
ir turi but visur atskiri ventiliacijos kanalai. Pas mane butas Senamiesty,
aciu dievui bendru kanalu su kaimynais nera