Tema: Re: kb!!! Norite istiklinti balkona? prashom (Jurbarkas)
Autorius: Tomas HVAC
Data: 2010-03-10 12:18:45
nesamonė bet mažesnė ;) nebūk tox kategoriškas
aereco kai uždarai sumažėja šalčio tiltas
o DUCO net varvekliai kabėjo pas mane namuose prie uždarytos.
aereco praktiškai išbandyta taip kad nešnekėk tik teoriškai.

kai daigtą naudoji pagal paskirti tai ir gauni gerą rezultatą.

nei viena iš tų orlaidžiū neprojektuota šaltom mūsų klimato sąlygoms

tokias otlaides prancūzai vokiečiai gali nauudoti pietuose opas mus nelabai jos tinka.

iš dviejų blogybių reik rinktis mažesnę o ne tėkt kad abu nesamonė.
tai ką visiem dabar rekuperatorius susistatyti ?..