Tema: Re: kb!!! Norite istiklinti balkona? prashom (Jurbarkas)
Autorius: trans
Data: 2010-03-21 13:08:59
pas mane jau 9metai sudetos aereco visuose kambariuose. Virtuvej nedejau kad
oro srautas judetu is kambariu link virtuves istraukimo. Del salcio tiltu ar
remo vidinio sandarumo pazeidimo tai cia ieskojimas siknoj slieku. Atejus
ziemai uzdarau orlaides ir pilnai uzklijuoju juosta tvirto scotchio, taip
visiskai uzdaromas salto oro pritekejimas. Patalpas vedinu trumpai atvertes
langa. Siaip aciu kad priminet :) nulupau visas juostas, orai atsilo laikas
paleist naturalia ventiliacija