Tema: Re: Del trifazio/vienfazio galingumo
Autorius: Evaldas
Data: 2010-03-08 14:23:30
Pas mane trifazis, 16A automatas. Viryklė elektrinė. Na ir visi kiti rakandai išskyrus indaplovę. Dar nebuvo taip, kad pritrūktų galios.
Nėra taip, kad automatas išjungia iškarto tik viršijus 16A, pvz. tekant 20A srovei suveikia tik po keliolikos - keliasdešimt (priklauso nuo aplinkos temperatūros) minučių.
Nerealu, kad tiek laiko bus sujungti visi prietaisai ir visi jie vienu metu ims maksimumą.