Tema: Re: Del trifazio/vienfazio galingumo
Autorius: arulis
Data: 2010-03-08 14:03:25
turiu 16A 3x , problemu nesudaro jei paskirstai ant faziu, tarkim 1-a
boileris,2-a skalbimo masina.
turint omenye kad boileri ir skalbimo masina (su atidejimu) naudoji nakti,
kai tarifas pigesnis, tai
kaip ir lieka 3-fazes nepanaudotos - jas issiskirstai kad tarkim
el.kaitlente (naudoja 2 fazes), nesipjautu su arbatinuku ar
el.orkaite.